З метою реалізації конституційного права жителів громади на освіту, прав та обов’язків фізичних і юридичних осіб, які беруть участь в освітньому процесі, визначення перспективних шляхів розвитку КЗЗСО «Борисівська ЗОШ І-ІІІ ступенів Червоногригорівської селищної ради», сформування у здобувачів освіти цілісної картини світу, духовності, культури особистості, розвитку креативного мисленні та соціалізації особистості в сучасне суспільство, враховуючи рекомендації постійної комісії з питань прав людини, законності, депутатської діяльності, етики, регламенту та гуманітарних питань, керуючись статтею 37 Закону України «Про освіту» та статтею 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», селищна рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Стратегію розвитку КЗЗСО «Борисівська ЗОШ І-ІІІ ступенів Червоногригорівської селищної ради» Нікопольського району Дніпропетровської області на 2021-2025 роки (додається).
2. Директору КЗЗСО «Борисівська ЗОШ І-ІІІ ступенів Червоногригорівської селищної ради» Людмилі Чуліковій забезпечувати виконання Стратегії розвитку освітнього закладу.
3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань прав людини, законності, депутатської діяльності, етики, регламенту та гуманітарних питань (Коваленко).
Селищний голова Олександр ПРОКОПЕНКО
СХВАЛЕНО ЗАТВЕРДЖЕНО
педагогічною радою Рішення Червоногригорівської
КЗЗСО «Борисівська ЗОШ І-ІІІ ступенів селищної ради
Червоногригорівської селищної ради» від 16 липня 2021 р. № 503-09/VІІІ
Протокол № _6_ від 05.01.2021 року
СТРАТЕГІЯ
розвитку КЗЗСО «Борисівська ЗОШ І-ІІІ ступенів Червоногригорівської селищної ради» Нікопольського району Дніпропетровської області
на 2021 – 2025 роки
ЗМІСТ
Вступ
Паспорт
Характеристика діяльності закладу освіти
1. Загальні положення
2. Місія. Стратегічне бачення
3. Мета та завдання
4. Cтратегічнi завдання розвитку закладу освіти на 2021 – 2025 р.р.
5. SWOT-аналіз
6. Очікувані результати реалізації заходів Стратегії
7. Стратегічні проєкти. Шляхи реалізації Стратегії розвитку закладу
Вступ
Підготовка Стратегії розвитку КЗЗСО «Борисівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Червоногригорівської селищної ради» Нікопольського району на 2021 – 2025 роки зумовлена якісним оновленням змісту освіти згідно нового Закону України «Про освіту», Концепції нової української школи, який полягає в необхідності привести її у відповідність із європейськими стандартами, потребами сучасного життя, запитами суспільства щодо надання якісних освітніх послуг.
Пріоритетними напрямами розвитку освіти є:
- формування сучасних освітніх компетенцій та формування високого рівня інформаційної культури кожного члена суспільства;
- якісної підготовки підростаючого покоління до життя в основі якого закладена повна академічна свобода;
- формування громадянської позиції, власної гідності, готовності до трудової діяльності, відповідальність за свої дії.
Стратегія розвитку закладу спрямована на цінності особистісного розвитку, варіативності й відкритості освітньої системи закладу, зумовлює модернізацію чинників, які впливають на якість освітнього процесу, змісту освіти, форм і методів навчання й виховання, внутрішнього та зовнішнього моніторингів якості знань здобувачів освіти та якості надання педагогами освітніх послуг, прийнятті управлінських рішень.
Стратегія розвитку закладу є комплексом методичних, матеріально-технічних та управлінських проєктів із визначенням шляхів їх реалізації. У ній максимально враховані потреби учасників освітнього процесу.
Основними результатами Стратегії розвитку школи будуть удосконалення й модернізація сучасного освітнього середовища закладу, системні позитивні зміни, підвищення якості надання освітніх послуг. Стратегія розвитку закладу дасть можливість виробити пріоритетні напрями діяльності школи на найближчі роки.
Паспорт
Назва |
Стратегія розвитку Борисівської ЗОШ І-ІІІ ступенів як школи, яка створює умови для забезпечення в закладі якісної сучасної освіти шляхом вільного творчого навчання на засадах компетентнісного підходу в контексті положень «Нової української школи». |
Підстави для розвитку |
Закон України «Про освіту», «Про середню освіту», Концепції нової української школи, Конвенції про права дитини, інші чинні документи, що регламентують освітню діяльність.
|
Автори програми розвитку школи |
Адміністрація школи, педагогічний колектив школи. |
Виконавці програми розвитку |
Адміністрація школи, педагогічний та учнівський колектив, батьківський комітет. |
Терміни виконання |
2021 – 2025 роки |
Ресурсне забезпечення |
Підвищення кваліфікаційного рівня педагогів. Розробка та реалізація механізмів залучення додаткових фінансових і матеріальних ресурсів ( цільових соціальних проєктів, інвестицій, благодійних внесків тощо); ефективне використання бюджетних коштів. |
Характеристика діяльності закладу освіти
Комунальний заклад загальної середньої освіти «Борисівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Червоногригорівської селищної ради» забезпечує здобуття повної загальної середньої освіти для учнів Червоногригорівської об’єднаної територіальної громади.
Станом на січень 2021 року в школі навчаються 96 дітей, 39 з яких підвозяться з сіл Привільне, Дмитрівка.
Педагогічний колектив налічує 19 педагогів, з них: з вищою освітою 14.
Освітні послуги надають; «спеціаліст вищої категорії» - 6, «спеціаліст першої категорії» - 5, «спеціаліст другої категорії» - 2, спеціаліст – 3, молодший спеціаліст – 3, з них: відмінник освіти – 1, старший учитель – 1.
У закладі створено шкільний етнографічний музей «Українська світлиця» та постійно діюча виставка дитячих робіт «Світ очима дітей», «Веселка талантів».
Матеріально – технічне забезпечення закладу освіти:
Упродовж останніх років позитивні зрушення в методичній роботі закладу: більш ефективно, завдяки розробленим методичною радою закладу заходами, проходить атестація педагогічних працівників, розповсюджується передовий педагогічний досвід, впроваджуються інноваційні форми і методи навчання і виховання.
Створенні умови для розвитку ключових компетентностей, а саме: навчальна, культурна, здоров’язберігаюча, інформаційно – комунікативна, соціальна, громадянська, підприємницька форми роботи.
До послуг учнів закладу освіти: бібліотека, спортивна зала, ігровий майданчик для молодших школярів, комп’ютерний клас, стадіон. Створено безпечне освітнє середовище для НУШ. Організовано роботу спортивної секції волейбол.
Постійно ведеться робота по зміцненню матеріально – технічної бази закладу освіти.
Поряд з цим є ряд невирішених проблем, саме:
Пріоритетним напрямком сучасної освітньої системи України, що підтверджено сучасними державними законами та нормативними документами, є доступ до якісної освіти, до найкращих світових здобутків у освітній галузі.
Новий Закон України про освіту та Концепція НУШ орієнтує педагогів на персональну відповідальність за якість надання освітніх послуг та перехід від декларування переваг особистісної моделі до її практичного впровадження. Визначено вимоги до якості знань здобувачів освіти, які відповідають змісту і структурі предметних компетентностей (знає, розуміє, застосовує, аналізує, виявляє ставлення, оцінює тощо). Разом із предметною підготовкою за роки здобуття загальної середньої освіти діти мають оволодіти ключовими компетентностями, до яких, згідно з міжнародними домовленостями, віднесено: уміння вчитися, спілкуватися державною, рідною та іноземними мовами; математична і базова компетентності в галузі природознавства і техніки; інформаційно-комунікаційна; соціальна і громадянська; загальнокультурна; підприємницька; здоров’язберігаюча.
Державний стандарт ґрунтується на засадах особистісно орієнтованого, компетентнісного та діяльнісного підходів. Відповідно до Концепції Нової української школи заклад освіти працюватиме на засадах «педагогіки партнерства». Основні принципи цього підходу:
повага до особистості;
доброзичливість і позитивне ставлення;
довіра у відносинах;
діалог-взаємодія-взаємоповага;
розподільне лідерство (проактивність, право вибору та відповідальність за нього, горизонтальність зв’язків);
принцип соціального партнерства (рівність сторін, добровільність прийняття зобов’язань, обов’язковість виконання домовленостей).
Основна мета діяльності закладу освіти – це безперервний процес підвищення ефективності освітнього процесу з одночасним урахуванням потреб суспільства, а також потреб особистості здобувача освіти. Цьому сприяє застосування новітніх досягнень педагогіки та психології, використання інноваційних технологій навчання, комп’ютеризація освітнього процесу, допрофесійна підготовка здобувача освіти.
II. Місія. Стратегічне бачення
Місія. Створення умов для якісного надання освітніх послуг шляхом тісної взаємодії в системі «здобувачі освіти-батьки здобувачів освіти – педагоги», створити сприятливе освітнє середовище на основі демократизації, гуманізації, співпраці, співтворчості, спрямоване на зміцнення здоров’я дітей, створення умов для фізичного розвитку, соціальної адаптації, духовного зростання; орієнтувати внутрішній світ дитини на збагачення індивідуального досвіду, самопізнання, самооцінки, саморозвитку, самовизначенні, самореалізації.
Бачення. Бути колективом однодумців, який успішно вирішує завдання сьогодення, дотримуватися високого рівня ділової етики, працювати для того, щоб школа стала тим закладом, де почесно й престижно працювати, де кожен учитель може зробити успішну професійну кар’єру та підвищити педагогічну майстерність.
Цінності. Дитина, батьки, культура, творчість. Основний принцип педагогічного процесу закладу – цілеспрямована взаємодія дорослих і дітей, що виступає джерелом розвитку й задоволення вищих потреб дитини, умовою її можливої реалізації, навчальним середовищем, у якому індивід самостверджується й самореалізується.
III. Мета та завдання Стратегії розвитку
Мета. Визначити перспективи розвитку закладу, створити умови в закладі для забезпечення якості, сучасної системи освіти, забезпечення рівного доступу до освіти для всіх дітей мікрорайону де кожен здобувач освіти під час освітнього процесу повинен отримати ключові компетентності НУШ, які знадобляться йому в самостійному дорослому житті.
IV. Cтратегічнi завдання розвитку закладу освіти
на 2021 – 2025 р.р. є:
Основними результатами стратегії розвитку школи будуть модернізація та удосконалення сучасного освітнього середовища закладу, системні позитивні зміни, підвищення якості надання освітніх послуг. Стратегія розвитку закладу дасть можливість виробити пріоритетні напрямки діяльності на наступні роки.
Стратегія розвитку закладу розрахована на 5 років включає в себе:
1. Освітню та виховну складову.
2. Управління закладом освіти.
3. Методичну складову.
4. Систему збереження та зміцнення здоров’я учня та вчителя.
5. Матеріально – технічну складову.
Основна мета діяльності закладу – це постійний процес підвищення ефективності освітнього процесу, потреб суспільства, потреб особистості учня, використання інноваційних технологій навчання.
Стратегія розвитку школи спрямована на реалізацію Державного стандарту початкової освіти та Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, Концепції Нової української школи. Створення безпечного освітнього середовища та забезпечення матеріально – технічною базою.
Педагогічний колектив працюватиме над удосконаленням освітнього процесу, його організацією на результат – модель компетентного випускника, який сьогодні в школі опановує життя.
Метою освітньо-виховного процесу є забезпечення умов для всебічного розвитку здобувачів освіти, розвиток особистості шляхом залучення до творчої діяльності, забезпечення наступності між початковою загальною освітою, базовою та повною загальною середньою освітою.
Шляхами до реалізації мети освітньо-виховного процесу є розробка та впровадження методичних рекомендацій щодо моніторингу оцінювання досягнень учнів, реалізації Концепції НУШ забезпечення учнів підручниками, розвиток талантів, здібностей, компетентностей, наскрізних умінь здобувачів освіти, здійснення виховного процесу відповідно до діючих державних програм, інших норм, актів, що обумовлюють виховну роботу в закладі освіти, удосконалення системи виховної роботи в закладі, впровадити нові технології та методи виховання учнів. Вміло поєднувати організаційну, педагогічну, родинно-сімейну, національно-культурну, просвітницьку діяльність педагогічних працівників, батьків, учнів, місцеву громаду. Відроджувати національні свята, обряди, традиції.
2. Управління закладом освіти
Мета управлінської діяльності: координація дій усіх учасників освітнього процесу, створення умов для їх продуктивної творчої діяльності.
Основні завдання:
1. Управління якістю освіти на основі інноваційних технологій та освітнього
моніторингу.
2. Забезпечення відповідної підготовки педагогів, здатних якісно надавати
освітні послуги здобувачам освіти.
3. Виконання завдань розвитку, спрямованих на самореалізацію особистості.
4. Створення умов для продуктивної творчої діяльності та проходження сертифікації педагогів.
Шляхи реалізації:
1. Впровадження в практику роботи школи інноваційних технологій.
2. Створення сприятливого мікроклімату серед учасників освітнього процесу
для успішного реалізації їх творчого потенціалу.
3. Стимулювання творчості учасників освітнього процесу.
Організаційно-педагогічну модель управлінської діяльності складають:
• загальні збори;
• педагогічна рада;
• рада школи;
• атестаційна комісія;
• учнівське самоуправління;
• громадські організації.
Механізм управлінської діяльності включає: діагностику, керування
освітньою діяльністю, моніторинг.
Річне планування здійснюється з використанням перспективного планування.
План будується на основі підготовки аналізу діяльності закладу протягом навчального року.
З метою демократизації контролю в управлінській діяльності передбачається залучення до нього працівників всіх ланок закладу, робота педагогів в режимі академічної свободи.
3. Методична складова
Метою методичної роботи у школі є підвищення якості методичної роботи з забезпеченням різноманітних форм навчання, підвищення ефективності освітнього процесу, стимулювання саморозвитку та творчого пошуку педагогічних працівників. Всього цього можна досягти через забезпечення умов для професійного самовдосконалення педагогічних працівників, підтримку з боку адміністрації школи щодо добровільної сертифікації вчителів. Організувати співпрацю з установами та закладами України, що надають світні послуги з підвищення кваліфікації, також залучення педагогічних працівників до участі у фахових та методичних заходах на різних рівнях. У своїй праці колектив школи керується словами Бенджаміна Франкліна: «Без постійного росту та розвитку такі слова як вдосконалення, досягнення та успіх не мають значення», тому педагогічний колектив постійно вдосконалює свою професійну діяльність проходячи курси перепідготовки на базі Дніпропетровської академії неперервної освіти та на інших освітніх платформах.
4. Система збереження та зміцнення здоров’я учня та вчителя перш за все повинна формуватися на створенні безпечних, комфортних умов навчання в закладі освіти, освітнього середовища, яке забезпечує оволодіння учнями компетентностями, необхідними для життя, формуванням культури безпечної та здорової поведінки. Головним завданням у цій системі є виховання свідомого ставлення учнів до власного здоров’я та здоров’я інших громадян як найвищої соціальної цінності, створення здорових та безпечних умов праці для здійснення освітнього процесу, створення умов для якісного харчування дітей, проведення медичного огляду.
5. Матеріально-технічна складова
Фінансово-господарська діяльність закладу здійснюється за кошти Державного та місцевого бюджетів, що надходять у розмірі, передбаченому нормативами фінансування закладу для забезпечення належних умов його життєдіяльності. Джерелами позабюджетного фінансування закладу є добровільна благодійна допомога батьків та спонсорів.
Матеріально-технічне забезпечення умов реалізації Стратегії розвитку закладу здійснюється за для:
Пріоритети:
Очікувані результати:
№ з/п
|
Зміст роботи |
2021 |
2022 |
2023 |
2024 |
2025 |
Відповідальні
|
1 |
Проведення технічного аналізу стану приміщень школи |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Директор, завгосп |
2 |
Проведення поточного ремонту: - навчальних кабінетів, - спортивного залу, - бібліотеки, - їдальні, - харчоблоку - допоміжних приміщень, - туалетів, - коридорів, сходових клітин;
|
+ |
+ |
+ |
+
|
+ |
Директор, завгосп |
3 |
Благоустрій шкільного подвір’я: поточний ремонт допоміжних приміщень, фарбування вуличного спортивного нестандартного обладнання, дитячого майданчика, улаштування клумб |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Директор, завгосп |
4 |
Проведення ревізії та реконструкції освітлення (заміна ламп, вимикачів, розеток, плафонів) |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Директор, завгосп |
5 |
Проведення капітального ремонту: - даху школи; - утеплення фасаду школи; - тротуарних доріжок; - система відливів(парадний вхід в школу) Будівництво приміщення для шкільного автобуса
|
|
+ |
+ |
+ +
|
+ |
Директор, завгосп |
6 |
Проведення інвентаризації шкільного майна |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Завгосп |
7 |
Придбання: - шкільні меблі; - мультимедійний комплекс; - комп’ютерна техніка - телевізор LED ; - дидактичний матеріал для НУШ; |
+
|
+
+ +
|
+ + +
+
|
+
+
+
|
+
+
+
|
Директор
|
8 |
Придбання: - швейні машини для гуртка зі швейної справи; - станок «Гончарне коло» для роботи гуртка |
|
+
|
+
|
|
|
Директор |
9 |
Придбання обладнання та меблів для харчоблоку: - тістомісильна машина, - виробничі стелажі, - комплект меблів (стіл+стільці); - сковороди електричні; - виробничі столи; - мийки з нержавіючої сталі, - змішувачі - сушарки для рук |
+ |
+
+ +
+ |
+
|
+
+
|
|
Директор |
10 |
Придбання обладнання та інвентарю для господарчих робіт: - газонокосарка; - мотокоса; - електроінструменти; - бензопила |
+ |
+ + |
+ + |
+
+
|
|
Директор |
11 |
Здійснення ремонту комп’ютерної техніки |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Директор |
12 |
Придбання спортивного інвентарю |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Директор |
13 |
Забезпечення необхідними засобами для прибирання (халати, дезинфікуючі та миючі засоби) |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Директор |
14 |
Забезпечення прибиральним інвентарем (лопати, граблі, віники, відра тощо) |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Директор |
15 |
Забезпечення медикаментами та канцтоварами |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Директор |
16 |
Забезпечення дотримання техніки безпеки і протипожежної безпеки учасниками освітнього процесу (створення безпечного середовища |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Директор, Відповідальний з пожежної безпеки |
Проблеми, які ставить перед собою педагогічний колектив
1. Всебічний розвиток людини як особистості та найвищої цінності суспільства, її талантів, інтелектуальних, творчих і фізичних здібностей; формування цінностей, необхідних для успішної самореалізації компетентностей.
2. Виховання відповідальних громадян, які здатні до свідомого суспільного вибору та спрямування своєї діяльності на користь іншим людям і суспільству.
3. Створення умов для надання якісних освітніх послуг шляхом тісної взаємодії в системі « здобувачі освіти – батьки, здобувачі освіти – педагоги» з метою підвищення освітнього рівня громадян задля забезпечення сталого розвитку України та європейського вибору.
V. SWOT-аналіз
Наші сильні сторони
1. Можемо впливати на формування здорового партнерського освітнього середовища;
2. Відсутність булінгу;
3. Більше 14 випускників навчаються в педагогічних вузах та працюють в школах України.
4. Запровадження в школі інноваційних підходів, форм, методів і засобів навчання.
5. Вміння зацікавити вихованців багатствами національної і світової культури, примноження духовних цінностей рідного краю.
Слабкі сторони
3. Цифрова обізнаність вчителів;
4. Недостатня укомплектованість технічними засобами навчання;
5. Сприяння росту вчителів – методистів;
6. Плинність кадрів;
7. Недостатня укомплектованість.
Можливості
1. Дистанційне навчання – як можливість вдосконалення ІКТ;
2. Залучення спонсорів до співпраці;
3. Волонтерський рух;
4. Співпраця з батьками.
Небезпеки та загрози
1. Зменшування народжуваності;
2. Географічна віддаленість від районного центру;
3. Міграція молоді, через брак робочих місць;
4. Відсутність водопостачання у селі.
5. Відсутність переробних підприємств.
VI. Очікувані результати реалізації заходів Стратегії
Основними очікуваними результатами вирішення завдань є:
1.Проєкт «Освітній процес»
Мета:
Завдання:
Пріоритети:
Шляхи реалізації
№ з/п |
Зміст роботи |
Очікувані результати |
Термін виконання |
Відповідальні
|
1 |
Організація розробки та впровадження методичних рекомендацій щодо моніторингу оцінювання досягнень учнів |
Розвиток талантів, здібностей, компетентностей, наскрізних умінь здобувачів освіти |
2021-2025 |
Адміністрація, педагогічні працівники |
2 |
Забезпечення учнів підручниками |
Створення оптимальних умов для здобуття освіти |
2021-2025 |
Адміністрація, завідувач бібліотеки |
3 |
Реалізація Концепції Нової української школи |
Створення умов для набуття життєвоважливих компетентностей, формування наскрізних умінь в учнів |
2021-2025 |
Адміністрація школи, педагогічні працівники |
4 |
Формування національної ідентичності здобувачів освіти |
Супровід та підтримка обдарованості у дітей, зокрема формуванню в них життєвих стратегій у сучасному соціумі, обмін досвідом у практичній роботі з дітьми |
2021-2025 |
Заступник директора з НВР, педагогічні працівники |
2. Проєкт «Методичне забезпечення освітнього процесу»
Мета:
Завдання:
Пріоритети:
№ з/п |
Зміст роботи |
Очікувані результати |
Термін виконання |
Відповідальні
|
1 |
Забезпечення умов для професійного самовдосконалення педагогічних працівників |
Підвищення рівня фахової компетентності педагогічних працівників, сприяння їх саморозвитку |
2021-2025 |
Адміністрація |
2 |
Підтримка добровільної сертифікації вчителів початкових класів |
Готовність вчителя до інноваційних перетворень у професійній діяльності |
2021-2025 |
Адміністрація, вчителі початкових класів |
3 |
Організація співпраці з установами та закладами України, що надають освітні послуги з підвищення кваліфікації |
Постійне підвищення кваліфікації педагогічними працівниками (виконання постанови КМУ від 21.08.2019 № 800) |
2021-2025 |
Адміністрація, педагогічні працівники
|
4 |
Вивчення, узагальнення та впровадження досвіду роботи найкращих педагогічних працівників закладу освіти |
Підтримка творчої діяльності педпрацівників закладу освіти, розвиток їхньої професійної компетентності, підвищення педагогічної майстерності, оновлення методичного та інформаційного забезпечення освітнього процесу і популяризації кращих педагогічних надбань |
2021-2025 |
Адміністрація, педагогічні працівники
|
5 |
Створення умов для оволодіння педагогами інноваційними методиками та технологіями навчання |
Використання інноваційних методик у своїй роботі
|
2021-2022 |
Адміністрація |
6 |
Організація і проведення різноманітних методичних заходів для педагогічних працівників |
Удосконалення методичної роботи закладу освіти, розвиток здатності педпрацівників до ініціативної, творчої, пошукової діяльності |
2021-2025 |
Заступник директора з НВР |
Мета:
Завдання:
Пріоритети:
№ з/п
|
Зміст роботи |
Очікувані результати |
Термін виконання
|
Відповідальні
|
1 |
Створення умов для навчання співробітників закладу новим комп'ютерним технологіям |
Здійснення розвитку ІКТ компетентностей |
2021-2025 |
Адміністрація |
2 |
Удосконалення шкільного сайту і робота з ним |
Організація доступу учнів, педагогічних працівників, батьків, громадськості до сайту закладу освіти Зацікавленість учнів у створенні сторінки або пошуку матеріалу для сайту |
2021-2025 |
Вчитель інформатики |
3 |
Інформатизація методичної роботи школи |
Створення електронної бази шкільної бібліотеки та тематичних цифрових архівів інформаційних і методичних ресурсів з навчальних предметів
|
2021-2025 |
Вчитель інформатики, Заступник директора з НВР, бібліотекар |
4 |
Інформатизація діяльності бібліотеки |
Запровадження передумов розробки та упровадження електронних документів |
2021-2025 |
Вчитель інформатики, бібліотекар |
5 |
Впровадження навчальних програм з ІКТ-підтримкою |
Функціонування якісно нового рівня системи управління освітнім процесом |
2021-2025 |
Вчитель інформатики |
6 |
Оснащення предметних кабінетів інтерактивним устаткуванням |
Впровадження інформаційних технологій в освітній процес |
2021-2025 |
Адміністрація |
Мета:
Завдання:
Пріоритети:
№ з/п
|
Зміст роботи |
Очікувані результати |
Термін виконання
|
Відповідальні
|
1 |
Здійснення виховного процесу відповідно до діючих державних програм, інших нормативних актів, що обумовлюють виховну роботу в закладі освіти |
Організація виховного процесу на основі принципів, державних програм, нормативних актів, що дозволяють виховати соціально-активну, освічену, моральну і фізично здорову особистість
|
2021-2025 |
Заступник директора з ВР. |
2 |
Формування у підростаючого покоління основи естетичної та екологічної культури, патріотичного, громадянського, національного, трудового виховання |
Виховання різнобічногармонійної особистості готової до виконання громадських і конституційних обов’язків, збереження духовних надбань українського народу, формування особистісних рис громадянина української держави, екологічної культури |
2021-2025 |
Заступник директора з ВР, класні керівники. |
3 |
Відродження національних свят та обрядів, національних традицій |
Формування у молодого покоління національних якостей, важливого ставлення до культурної спадщини, до розвитку суспільства і культури, до відновлення духовних надбань народу |
2021-2025 |
Заступник директора з ВР, педагог-організатор. |
4 |
Розширення сфери діяльності учнів шляхом збереження та збільшення мережі гуртків, спортивних секцій, об’єднань за інтересами |
Залучення дітей до експедиційної, художньо практичної, навчально-пізнавальної діяльності |
2021-2025 |
Адміністрація |
5 |
Формування організаторських здібностей особистості, її суспільно-громадського досвіду через залучення школярів до громадської діяльності |
Дієве самоврядування в закладі освіти та в класних колективах |
2021-2025 |
Заступник директора з ВР, педагог-організатор. |
6 |
Проведення змістовного дозвілля учнівської молоді, спортивних змагань, фестивалів, свят тощо |
Розвинені спортивні та творчі здібності учнів |
2021-2025 |
Заступник директора з ВР, педагог-організатор, класні керівники |
7 |
Залучення батьків учнів до життя закладу через організацію спільних справ |
Збереження та примноження традицій закладу освіти |
2021-2025 |
Заступник директора з ВР, педагог-організатор, класні керівники |
Мета програми:
Завдання:
Пріоритети:
№ з/п
|
Зміст роботи |
Очікувані результати |
Термін виконання
|
Відповідальні
|
1 |
Побудова безпечного та здорового освітнього середовища в рамках реалізації Концепції Нової української школи для забезпечення прав дітей на освіту, охорону здоров’я, створення умов для надання учням якісних освітніх та медичних послуг |
Формування безпечного та здорового освітнього середовища сприятиме кращій реалізації інтелектуального, фізичного, соціального та емоційного розвитку учнів, їх потенціалу |
2021-2025 |
Адміністрація |
2 |
Контроль за станом здоров’я учнів. Моніторинг поглибленого медичного огляду учнів |
Забезпечення індивідуального підходу у освітньому процесі, створення умов для сприятливого фізичного та психічного розвитку дітей |
2021-2025 |
Адміністрація, медична сестра школи |
3 |
Організація режиму дня з урахуванням санітарно-гігієнічних норм |
Забезпечення раціонального режиму дня учнів, що впливає на підвищення рівня знань, поліпшення здоров’я. |
На початку навчального року |
Адміністрація, медична сестра школи |
4 |
Проведення індивідуальних, групових, медико-психологічних консультацій з проблем здоров’я. Організація та проведення медичним працівником виховних годин, брейн-рингів, дискусій, предметних вікторин, годин спілкування, тренінгів |
Досягнення високого рівня мотивації учнів щодо ведення здорового способу життя. Профілактика шкідливих звичок серед підлітків |
2021-2025 |
Адміністрація, медична сестра школи |
5 |
Забезпечення контролю за порядком, якістю та дотриманням норм харчування дітей в закладі освіти |
Організація харчування учнів |
2021-2025 |
Адміністрація, медична сестра школи
|
6 |
Організація профілактичної роботи зі збереження здоров’я учнів. Проведення шкільних змагань з окремих видів спорту та спортивних свят |
Формування здорового способу життя учнів |
2021-2025 |
Адміністрація, вчителі фізичної культури |
7 |
Залучення учнів до занять спортом у спортивних секціях та гуртках |
Формування здорової особистості, набуття учнями навичок здорового способу життя
|
2021-2025 |
Вчителі фізичної культури |
Мета проекту:
сприяти розвитку особистості дитини, формуванню її інтелектуального та морального потенціалу; формуванню особистості патріота України, гідного громадянина, який усвідомлює свою приналежність до сучасної Європейської цивілізації;
Завдання проекту:
скоординувати зусилля педагогічної, батьківської громадськості для попередження булінгу, протиправних дій та вчинків серед здобувачів освіти;
організувати профілактичну роботу на основі вивчення причин і умов, які сприяють скоєнню здобувачами освіти правопорушень;
забезпечити організацію змістовного дозвілля й відпочинку.
№ з/п
|
Зміст роботи |
Очікувані результати |
Термін виконання
|
Відповідальні
|
1 |
Вивчення передумов та причин виникнення булінгу (цькування) в закладі освіти |
Створення системи профілактичної роботи в закладі освіти |
2021-2022 |
Заступник директора з ВР |
2 |
Розроблення плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладі освіти |
План заходів |
2021 |
Заступник директора з ВР |
3 |
Підготовка банку розробок виховних заходів щодо протидії булінгу (цькування) в закладі освіти |
Банк розробок виховних заходів |
2021-2022 |
Заступник директора з ВР, педагог-організатор |
4 |
Продовження ознайомлення та вивчення під час профілактичних занять Законів України, статей Конвенції ООН, інших документів щодо даного проєкту |
Обізнаність учнями правових норм та засад |
2021-2025 |
Заступник директора з ВР, педагог-організатор, класні керівники.
|
5 |
Взаємовідвідування уроків, виховних заходів для кращої реалізації даного проєкту у закладі освіти |
Вивчити поведінку учнів під час уроків, та виховних заходів |
2021-2025 |
Заступник директора з ВР, педагог-організатор, класні керівники. |
6 |
|
Створення безпечного толерантного середовища, виховання соціально-активної та комунікативної особистості з високим рівнем духовності і моралі |
2021-2025 |
Заступник директора з ВР, педагог-організатор, класні керівники. |
7 |
Організація зустрічей дітей та підлітків із представниками поліції, інспекторами служби у справах неповнолітніх |
Навчити учнів захищати свої права та інтереси |
2021-2025 |
Заступник директора з ВР |
Секретар селищної ради Людмила ЩЕРБИНА