Шановні громадяни!
Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» у Вас є можливість подати звернення не тільки особисто під час прийому, а й шляхом направлення поштою, надсилання електронного звернення за допомогою мережі Інтернет, а також подання усного звернення за допомогою засобів телефонного зв’язку.
Пропонуємо використовувати вказані способи подання звернення.
Письмова адреса: Червоногригорівська селищна рада, вулиця Ярмаркова, 33, селище Червоногригорівка, Нікопольський район, Дніпропетровська область, 53283
Подати усне звернення – +38 097 533 7884
Подати електронне звернення: info@chervonogr.otg.dp.gov.ua, zagalvid@chervonogr.otg.dp.gov.ua
Телефон: +38 (097) 533 7884
Електронна пошта: zagalvid@chervonogr.otg.dp.gov.ua
Як подати звернення до селищної ради
Звернутися з письмовим зверненням до керівництва селищної ради (згідно із Законом України «Про звернення громадян») Ви можете через приймальню селищного голови по роботі зі зверненнями громадян, яка розташована за адресою: с-ще Червоногригорівка, вул. Ярмаркова, 33 (2-й поверх). Ви також можете надіслати за цією ж адресою листа поштою.
Під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.
Пропозиція (зауваження) – звернення громадян, де висловлюються порада, рекомендація щодо діяльності органів державної влади і місцевого самоврядування, депутатів усіх рівнів, посадових осіб, а також висловлюються думки щодо врегулювання суспільних відносин та умов життя громадян, вдосконалення правової основи державного і громадського життя, соціально-культурної та інших сфер діяльності держави і суспільства.
Заява (клопотання) – звернення громадян із проханням про сприяння реалізації закріплених Конституцією та чинним законодавством їх прав та інтересів або повідомлення про порушення чинного законодавства чи недоліки в діяльності підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, народних депутатів України, депутатів місцевих рад, посадових осіб, а також висловлення думки щодо поліпшення їх діяльності. Клопотання – письмове звернення з проханням про визнання за собою відповідного статусу, прав чи свобод тощо.
Скарга – звернення з вимогою про поновлення прав і захист законних інтересів громадян, порушених діями (бездіяльністю), рішеннями державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян, посадових осіб. (ст. 3 Закону України «Про звернення громадян»).
Зразок заяви голові Червоногригорівської селищної ради БЛАНК ПИСЬМОВОГО ЗВЕРНЕННЯ
Відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян» звернення може бути усним чи письмовим.
Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри, телефонні «гарячі лінії» та записується (реєструється) посадовою особою.
Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).
У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.
Також, громадяни можуть подавати ЕЛЕКТРОННЕ ЗВЕРНЕННЯ
В такому зверненні має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Графік особистого прийому громадян керівництвом виконавчого комітету
Графік виїзного прийому громадян керівництвом виконавчого комітету